Vecka 10, 11 och 12

Nu har jag varit ganska slö, när det gäller bloggen. Jag har inte skrivit på jättelänge:S Jag ska försöka skärpa mig och börja med att berätta om veckorna som gått sedan jag skrev sist.
Vecka 10 Hade vi sportlov. Min familj och fyra familjer till var i Kittelfjäll (som jag berättade i det här inlägget) Det var jätte kul som alla andra år:
Vi kom hem söndagen och skolan började på måndagen. Men det var inte en vanlig vecka då, det var nämligen...PRAO!! Jag var hos en sjukymnast inne i stan och det var jätte roligt. Jag längtar redan till nästa praovecka.
Jag kunde bara vara där till Torsdag eftermiddag för sen åkte vi till Tärnaby/Hemavan med SSB. Där spelade vi några gånger och åkte slalom Fredag och Lördag. Det var också roligt. Jag tog inte så många bilder där men några kan ni få se från utsikten utanför fönstret där vi bodde:
När vi kom hem började en ny vecka på skolan och typ ingenting intressant hände.
Ni får gärna ge lite tips på vad jag kan skriva om, och lämna gärna en kommentar.
Ha det super!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0