16-17 juli 2012

Nu har jag haft några riktigt härliga dagar. Igår var jag och några andra familjer på sandviken och solade/badade, jag tyckte att det var så kallt i vattnet att jag inte badade men det var några som gjorde det i alla fall. Vissa åkte vattenskidor/gummiring bakom "jetskiin" (stavning??), och jag tror att jag fick nån bild på det.
Igår kväll sprang jag till strandudden och badade, det var jättehärligt och sen gick jag tillbaka. Duschen när jag kom hem var nog det bästa på dagen;) hehe!
Idag har det varit,  eller det är fortfarande, jättevarmt så jag har varit hemma och solat fram till klockan halv fyra då jag och Signe cyklade till sidtjärn och spelade lite tennis, vi kanske inte är de bästa i världen men... eller vad säger du Signe?!? Haha, men nu ska jag nog gå och göra nånting annat, vad vet jag inte men det får vi väll se. Ha en jättebra kväll!
 
 

Kommentarer
Postat av: Signe

Jamen vi var ju nästan proffs ju;)

Svar: Haha, jajemen;)
nystromsfoton.blogg.se

2012-07-18 @ 16:34:42
URL: http://signesfotoo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0